24 ianuarie serbat la Ciocăneşti

Mare bucurie am avut azi, 24 ianuarie, sa vad din nou caminul cultural din Ciocanesti plin de copii…si mai putin de parinti!

Te Deum-ul de la inceput a avut ca preoti slujitori pe toti (unanimitate!) parohii comunei-parintele Serbanici din Ciocanesti (protos), parintele Sararoiu din Urziceanca, parintele Constantin din Cretu, parintele Mosor din Ciocanesti, parintele Milos din Vizuresti si pe teologul Dimitrie Gabor, cantaretul bisericii Urziceanca.

Frumoase rugaciuni, ascultate de evlavie de toti participantii! Si special facute pentru Ziua Unirii!

Au urmat scenetele pregatite de copii din Cretu, Urziceanca si Vizuresti, aici am avut un minus la organizare intrucat doua trupe de copii-actori au prezentat aceeasi sceneta! Oricum, toate l-au avut in centru pe Alexandru Ioan Cuza, domnitorul romanilor si am simtit putin din izul istoriografiei comuniste in special in sintagma “monstruoasa coalitie” care l-a indepartat pe Cuza de la domnie. Dupa 20 de ani fantomele istoriografiei comuniste mai bantuie prin mintile copiilor nascuti la 10 ani de la Revolutie!

Elevii de la Cretu, Urziceanca si Vizuresti au cantat cateva foarte frumoase cantece patriotice si am o mentiune deosebita pentru profesoara de muzica de la scoala din Urziceanca. Superbe cantari!

This slideshow requires JavaScript.

Merita multumirile noastre, ale spectatorilor, toti cei care s-au implicat in organizarea acestui eveniment, o frumusete pentru comuna noastra:

Preotii comunei pentru faptul ca nu a lipsit nici unul-Bravo lor!

Scolilor din Urziceanca si Vizuresti si in special domnului director Ion Nila, un organizator impecabil (sa nu uitam si de cozonacii de la sfarsit!).

Profesorilor care i-au pregatit pe copii-Dimitrie Gabor din Urziceanca si celorlalti al caror nume (inca) nu il stiu.

Domnului Serban care ne-a fost o gazda primitoare si ne-a delectat cu placinte!

Domnului primar Marin Paun care i-a bucurat pe copii cu promisiunea unei excursii la munte in vacanta ce urmeaza!

Dintre fotografii mie imi place cel mai mult cea care arata un trio: preot-primar-profesor, baza unei comunitati inchegate in Ciocanesti:

Singura intristare e legata de absenta prezentei pe scena a copiilor din Ciocanesti…dar ii asteptam la urmatorul eveniment al comunei-verificati calendarul de pe blog!

This entry was posted in Serbare and tagged , , , . Bookmark the permalink.

31 Responses to 24 ianuarie serbat la Ciocăneşti

  1. marian says:

    O activitate foarte bine organizata

  2. Mihai says:

    Frumos, interesant, dar unii au adormit pe scaune cand vorbeau preotii. Cat de nepoliticos!

  3. aura says:

    A fost foarte frumos si interesant.

  4. Razvan says:

    Frumos a fost acolo mi-a placut a fost minunat.A fost chiar placut au facut slujba preoti

  5. marian says:

    La activitatea de pe 24 ianuarie 2011 mi-a placut cum a fost organizata festivitatea la caminul Cultural din Comuna Ciocanesti ,insa nu mi-a placut frigul.

  6. gaby says:

    Am fost prezent pentru ca a fost un spectacol minunat.
    O sa fiu prezent intotdeauna.

  7. Udroiu ionut says:

    Festivalul a fost o reusita.
    Mi-a placut tare mult.
    Felicitari!!!

  8. Dumitru Cosmin says:

    Nu mi-a placut faptul ca oameni din sala aceea nu faceau liniste. Mi-ar fi placut sa fie mai liniste in sala si sa fie mai frumos

  9. Razvan says:

    Mi-a placut ce ne-a facut Domnu Radu,multumesc.

  10. ELISEI says:

    Mi-au placut piesele facute de colegi mei

  11. Razvan says:

    A fost frumos concursu ce ne-a facut Domnu Radu,a fost educativ

  12. georgiana says:

    foarte frumos, copiii s-au descurcat de minune , a fost o atmosfera plaacuta.

  13. Ema says:

    A fost o idee minunat sa sarbatorim ziua de 24 ianuarie toate scolile din comuna .a fost foarte frumos .

  14. Dumitru Cosmin says:

    Da ai dreptate

  15. RIRI says:

    Misto,a fost cel mai frumos concurs.

  16. alex says:

    Pe 24 ianuarie a fost o zi de neuitat cel putin pentru mine.Au fost diferite concursuri si a fost bine.Eu am participat si a fost super

  17. aura says:

    Sunt de acord cu tine gabi intodeauna o sa fiu prezenta la activitatile organizate in comuna Ciocanesti

  18. alex says:

    a fost o zi de neuitat

  19. margarit says:

    frumos

Lasă un răspuns

