Excursia de la Sinaia-1 februarie de neuitat pentru Creţu, Urziceanca şi Vizureşti

Ieri am fost toti colindatorii premianti de la festivalul de colinde „Hristos Se naste” in excursie pe Valea Prahovei.

Toti, adica Corala din Urziceanca „Sfintii martiri Brancoveni”, corala din Vizuresti „Sfantul Ioan Botezatorul” si cea din Cretu, „Sfantul Ioan Gura de Aur”.

In total vreo 60 de copii si mai bine, dar nu pot spune numarul exact pentru ca autocarul avea doar…60 de locuri oficiale! Copii din toate satele Ciocanestiului, mai putin din…satul Ciocanesti, cel care da numele comunei…

Am plecat pe un frig patrunzator pe la 7 dimineata din Ciocanesti iar primul popas l-am facut la Manastirea Sfantul Ioan Iacob-cota 1000, prilej de impins autocarul ramas blocat in zapada…si de cantat in fata catapetesmei minunate din biserica manastirii.

In continuare la Manastirea Sinaia (ctitorita de perechea regala Carol I si Elisabeta) am facut fotografii sub icoana Sfintei Treimi si ne-am delectat cu o plimbare primprejurul castelului regal Peles-pe care nu  l-am vizitat data aceasta, ramane pentru data viitoare (martea e inchis!!).

A urmat o binemeritata masa la un restaurant central din Sinaia dupa care ne-am dus cu mare viteza pe partia Sorica din Azuga. Unde pe langa saniusul deja cunoscut am incercat niste cauciucuri imense cu care ne-am dat in mod organizat pe o partie ca de bob cu o viteza ametitoare. Fantastic pot spune ca a fost si cred ca toti au incercat aceasta senzatie-sa ma contrazica cine nu e de acord!

Le-am inchiriat noi toate cauciucurile disponibile si nu le-am mai lasat decat atunci cand    s-a intunecat…si am plecat spre Ciocanesti inapoi…unde am ajuns pe la 10 seara!

Această prezentare necesită JavaScript.

Pentru 2011 am promis si alte surprize copiilor si tinerilor din Ciocanesti (o parte sunt in calendarul de pe acest blog iar alta se coace in mintile organizatorilor:)!

Iar acum spor la martisoare pentru ca inainte de 1 martie vom face un targ de martisoare si iarasi spor la pictat icoane pentru a participa cu mic cu mare la concursul de pictura Iconarul!

Acest articol a fost publicat în Excursie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Excursia de la Sinaia-1 februarie de neuitat pentru Creţu, Urziceanca şi Vizureşti

  1. Dimitrie Gabor spune:

    Acum ca am vazut fotografiile , imi pare rau ca nu am fost cu voi la munte; dar nu i nimic , data viitoare va fi si mai frumos.(abia astept)🙂

  2. Serban Moldoveanu spune:

    Ma bucur de ziua frumoasa care ati avut-o pe Valea Prahovei. Sunt convins ca o vom reedita si cu ocazia respectiva vom vizita si Pelesul. Cat se mai poate. Si mai sunt convins ca data viitoare vom putea pune lucrurile la cale sa intregim grupul de copii. Din poze dar si din relatarea unei mici participante chiar a fost o zi de exceptie. Felicitari!

  3. george spune:

    oricum,ti am simtit lipsa,frate dimitrie.ne rugam pentru andreea,nastere usoara.

    • Dimitrie Gabor spune:

      Am citit comentariul de 2 ori, ma bucur sa stiu ca v am lipsit; m-a ipresionat.🙂 In ceea ce priveste nasterea Andreei, iarasi multumim; rugaciunile ne vor intari. Abia asteptam sa se nasca Mariuca. Sarut mana.

  4. ion nilă spune:

    Dumnezeu să binecuvânteze organizatorii.Pe fețele copiilor , simplu , se citește starea de bine , autentic confort , iar explozia de fericire trăită de întregul grup este fără de margini . Un moment deosebit !

Lasă un răspuns

