Vizita la Biblioteca judeţeană Târgovişte şi la Raciu

Serban a finalizat vizita la biblioteca judeteana Targoviste si mi-a trimis urmatorul mesaj:

„Am reusit pentru prima data sa formez un grup mixt de adulti-elevi din toate satele si ne-am pus pe drum. Tinta a fost Biblioteca Judeteana Targoviste. Acolo am vizitat biblioteca si centrul Europe Direct care a devenit partener al Spatiului Cultural Ciocanesti. Am avut o discutie si cu voluntarii centrului. Important a fost ca toata lumea a vazut o anumita atmosfera acolo si participarea comunitatii la viata bibiotecii. S-a prezentat si programul Tineret In Actiune.

Apoi am mers in comuna Raciu la biblioteca si scoala unde am avut parte de un mic spectacol care ne-a amuzat. Spre rusinea mea habar n-aveam ca este o sarbatorire a lui Caragiale. Atmosfera din gradinita este de basm. Nu s-au folosit resurse mari dar s-a pus mult suflet. O biblioteca deasemenea foarte noua si mica dar tinuta cu mult suflet de o tanara bibliotecara care, foarte important, se straduie sa se puna la curent cu ce inseamna o biblioteca moderna in lume si sa aplice ce poate adapta. Membrii „echipajului” meu s-au cunoscut si au avut pentru prima data o discutie in directia de a sprijini si a face ceva, ca si comunitate pentru a dezvolta biblioteca din comuna. Au inceput sa inteleaga ca in ziua de azi biblioteca este mult mai mult decat un depozit de carti cu o tejghea unde imprumuta cartile. Este o adevarata lume de servicii si un loc unde… sa te simti bine in compania cartilor, muzicii, filmului, calculatoarelor si nu in altimul rand al prietenilor si ai altor membrii ai comunitatii. Indraznesc sa spun ca este un micro-mall cultural al comunitatilor mici. Din discutiile surpinse in masina cred ca fiecare a venit cu un gand bun spre biblioteca noastra.

Dar aceasta nu a fost singura mea bucurie pe ziua de ieri. In acelasi timp la Urziceanca a mai avut loc o premiera-un curs de bloguri sustinut de Fundatia Aldea-Tudorache. Iata ca ceea ce acum un un era practic inexistent, respectiv viata culturala in Ciocanesti, acum cu implicarea unor oameni sufletisti prinde viteza. Doamne ajuta si … vant din pupa cum zic marinarii.”

La cat mai multe si consistente proiecte Serbane!

Acest articol a fost publicat în Excursie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Vizita la Biblioteca judeţeană Târgovişte şi la Raciu

  1. Marian spune:

    Nu am fost in aceasta drumetie deoarece am fost implicat intr-un alt proiect mi-as fi dorit foarte mult sa particip,dar asta este poate am noroc alta data.Mult succes in continuare cum spune si domnul Radu la multe proiecte domnului Serban.Va salut Marian!

Lasă un răspuns

