„Sărbătoarea ghioceilor” din Ciocăneşti, Dâmboviţa va avea loc pe 19 martie!

S-a stabilit!

Pe 19 martie (sâmbăta viitoare) sunteţi asteptaţi cu mic, cu mare la o excursie prin pădurea cu ghiocei (şi cu viorele…). Ne intâlnim la ora 11:00 în faţa bisericii din Urziceanca (fix 25 km de la Gara de Nord, Bucureşti pe ruta Mogoşoaia, Buftea, Crevedia, Ciocăneşti, Urziceanca) şi vom merge preţ de vreo câteva ore prin pădurea cu ghiocei. Pe jos! E sigur că ne întoarcem înainte de a se însera, nu avem un orar foarte precis. Stăm cât ne simţim bine!

Excursie recomandată tuturor ce au mai mult de 6-7 ani!

Ne pregătim şi cu lopăţele pentru a scoate ghioceii cu bulbi cu tot pentru a-i planta în curţile participanţilor după ce ne întoarcem.

Eu vă garantez o poiana de vreo 10 hectare de ghiocei, suficientă să ne bucure pe toţi!

Recomand să-şi ia fiecare cate ceva de mâncare pentru că sunt sigur că foamea ne va prinde din urma…şi sigur ca da, şi apă de băut!

Vă aşteptăm cu drag pe toţi care vreţi o plimbare de neuitat!

Acest articol a fost publicat în Serbare și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la „Sărbătoarea ghioceilor” din Ciocăneşti, Dâmboviţa va avea loc pe 19 martie!

  1. Dimitrie Gabor spune:

    Da,frumos ! Eu am fost astazi in padure la Urziceanca, am intrat pe la Cocani. Am strans ghiocei si viorele cu radacina, pt fetita si sotia mea. Padurea va asteapta, e plina de ghiocei; spor la cules.

  2. aura spune:

    Am participat la aceasta drumetie si a fost super frumos.

Lasă un răspuns

